loading...
هک شد
هکر بازدید : 8 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 SHADOWGUN-DeadZoneپیش نیاز : اندروید ۳٫۰ و بالاتر

SHADOWGUN: DeadZone یکی از زیباترین بازی های سبک شوتینگ است که تا کنون برای اندروید ارایه گردیده است . از جمله مهم ترین ویژگی های این بازی که به نوعی مهم ترین عامل برای کسب موفقیت تبدیل شده است امکان انجام به صورت مولتی پلیر است به گونه ای که شما را یاد بازی های تحت شبکه کامپیوتر و یا کنسول های بازی خواهد انداخت . افزون بر این استفاده از گرافیک خارق العاده سه بعدی در کنار بهره مندی از گونه های مختلف اسلحه ها هیچ گاه شما را از انجام این بازی خسته نخواهد کرد .

این بازی بر روی تمامی اندرویدهای دارای اندروید هانی کامب و بالاتر و نیز حداقل ۵۱۲ مگابایت رم قابلیت اجرا دارد .

هکر بازدید : 4 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Wizard School

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

به مدرسه جادوگر های خوش آمدید .در این مدرسه به نوجوانان سحر و جادو آموزش داده می شود و شما باید با بهره گیری از هوش خود و سفر به  دنیا مرموز سحر و جادو آموزش های خود را تکمیل نمایید.
افزون براین دربازی  Wizard School برای پرش باید به سمت چپ نمایش گر و برای استفاده از سلاح ها به سمت راست نمایشگر ضربه بزنید.

هکر بازدید : 7 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 BloodRunner FULLپیش نیاز: متفاوت با توجه به دستگاه اندروید

به درون بدن انسان سفر کنید. گیم جذاب BloodRunner FULL با استفاده از تصاویر سه بعدی خود در قالب یک مسابقه دشوار که شامل ۱۲ مرحله چالش برانگیز است شما را با قسمت های مختلف بدن انسان آشنا می سازد.در این بازی هدف رهایی صفینه از بدن انسان است.
توصیه می شود برای کسب پیروزی در مراحل گیم فوق بالا سرعت عمل خود را افزایش دهید.

هکر بازدید : 5 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 Fantasy-Conflictپیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Fantasy Conflict یک بازی ماجراجویانه جدید از سازنده بازی محبوب Modern Conflict می باشد که بازیکن را به افسانه های قدیمی خواهد برد .
همانند دیگر داستان ها یک پادشاه که بسیار شیک پوشیده است در برابر دشمن شماره یک خود که از قضا بسیار نیز حریص نیز می باشد قرار گرفته و نبردهایی خونین را با یکدیگر خواهند داشت . وظیفه شما در این بازی بهره گیری از تمامی نیروهای نظامی و سلاح های گوناگون به منظور نابود سازی دشمنان می باشد . از موشک های بالستیک گرفته تا کشتی های پرنده ، همگی را به خدمت خود گرفته و به جنگ با دشمن بروید . بازی در ۳۵ مرحله مختلف و نیز ۶ ماموریت خطرناک صورت خواهد پذیرفت .

هکر بازدید : 5 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 Windows8-Pro-Next-Themeپیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Windows8 Pro Next Theme یکی از زیباترین پوسته های ساخته شده برای Next Launcher می باشد که با دارا بودن بیش از ۸۰ آیکان اختصاصی و ۱۰ وال پیپر اچ دی منحصر به فرد ، آماده دگرگون سازی محیط اندروید شما می باشد . اگر از یکنواختی محیط کاربری خود خسته شده اید پیشنهاد می کنیم تجربه این تم زیبا را که در طراحی اش از المان های ویندوز هشت بهره
هکر بازدید : 9 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Alarm-Clock-for-Android

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Alarm Clock for Android برنامه ای است برای آن دسته از افراد که زمان برایشان اهمیت دارد و نمی خواهند آن را از دست بدهند . این اپلیکیشن کاربردی با دارا بودن بخش های مختلفی نظیر آلارم ، یادآور زادروز ، تایمر ، یادآور کارهای روزمره و … می تواند مدیریت زمان را در اختیار شما قرار دهد .

هکر بازدید : 5 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم





هکر بازدید : 5 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار چهره نگاری





دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم




هکر بازدید : 4 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
مقاله جالب در مورد کریس رونالدو
کریستیانو رونالدو، در آستانه صدمین بازی ملی خود قرار دارد. ستاره سابق منچستریونایتد، بی تردید با درخششی که در سالیان اخیر در ۲ تیم بزرگ انگلستان و اسپانیا داشته است، یکی از برترین بازیکنان تاریخ فوتبال لقب خواهد گرفت.

در این مقاله قصد داریم به طور خلاصه نگاهی به تاریخچه دوران حرفه ای رونالدو داشته باشیم.



اسپورتینگ لیسبون

این بازیکن پرتغالی، دوران حرفه ای خود را در مسابقات فوتبال از تیم زادگاه خود، اسپورتینگ لیسبون آغاز کرد. جایی که در پست هافبک کناری بیشتر وظیفه داشت تا برای هم تیمی های خود موقعیت گل ایجاد کند. رونالدو همراه با تیم اسپورتینگ، ۳۱ بازی را انجام داد و ۵ گل را در دو فصل به ثمر رساند.

پزشکان در سن ۱۵ سالگی تشخیص دادند که رونالدو بیماری قلبی دارد و این موضوع را با خانواده وی نیز در میان گذاشتند. رونالدو حتی چند روزی در بیمارستان بستری بود و احتمال داشت که دیگر نتواند فوتبال بازی کند.

او اولین بازیکنی بود که در طول یک فصل، برای تیم زیر ۱۶ سال، زیر ۱۷ سال، زیر ۱۸ سال، تیم B و تیم بزرگسالان اسپورتینگ به میدان رفت.

رونالدو ابتدا مورد توجه سرمربی توپچی های لندن قرار گرفت و با حضور در تمرینات این تیم، به نظر می رسید راهی آرسنال شود. اما درخشش بی نظیر او در پیروزی اسپورتینگ مقابل یونایتد در سال ۲۰۰۳ باعث شد تا سرآلکس فرگوسن، برای به خدمت گرفتن او دست به کار شود.

رونالدو به قدری تکنیکی و چشم نواز بازی می کرد که باشگاه های بزرگ دنیا، از جمله، یوونتوس، لیورپول، آرسنال و منچستریونایتد برای به خدمت گرفتن ستاره ۱۸ ساله پرتغالی حاضر بودند مبلغ بالایی را بپردازند. اما رابطه خوبی که ۲ باشگاه منچستریونایتد و اسپورتینگ لیسبون با هم داشتند باعث شد تا رونالدو راهی باشگاه انگلیسی شود و دوران طلایی و فراموش نشدنی خود را در تیم تحت هدایت فرگوسن آغاز کند. منچستریونایتد با پرداخت ۱۲ میلیون پوند سرانجام رونالدو را به خدمت گرفت.

منچستریونایتد

رونالدو اولین بازیکن پرتغالی تاریخ باشگاه منچستریونایتد است. او ابتدا شماره ۲۸ را در این تیم انتخاب کرد، شماره ای که در اسپورتینگ لیسبون هم برتن داشت. رونالدو در مورد نحوه برتن کردن شماره ۷ گفته بود:"زمانی که فرگوسن از من پرسید چه شماره ای را می خواهم، به او گفتم شماره ۲۸. اما فرگی به من گفت، نه تو باید شماره ۷ منچستریونایتد را برتن کنی، تو یکی مثل جورج بست، برایان رابسون و دیوید بکهام خواهی شد."

رونالدو اولین گل خود با پیراهن منچستریونایتد را از روی یک ضربه آزاد وارد دروازه پورتسموث کرد. رونالدو فصل نخست حضور خود را با گلزنی در فینال اف ای کاپ انگلستان به پایان رساند. او در پیروزی ۳-۰ تیمش برابر میلوال، اولین گل یونایتد را به ثمر رساند.

انگار رونالدو قرار است تا ابد نامش در تاریخ یونایتد بماند. رونالدو در تاریخ ۲۹ اوکتبر سال ۲۰۰۵ هزارمین گل منچستریونایتد را در رقابت های لیگ برتر وارد دروازه میدلزبرو کرد. او در تمامی مسابقات ۱۰ گل را به ثمر رساند و طرفداران فوتبال چاره ای نداشتند تا با رای دادن به رونالدو وی را صاحب جایزه خاص ترین جوان فوتبالیست دنیا کنند. رونالدو این جایزه را یک بار دیگر در پایان فصل ۲۰۰۷-۲۰۰۶ گرفت.

رونالدو به همراه اندی گری (۱۹۷۷)، تنها بازیکنانی هستند که در یک فصل، ۲جایزه برترین بازیکن فصل فوتبال انگلستان و بهترین بازیکن جوان فوتبال انگلستان را به دست آورده اند. رونالدو در همین سال و در ماه آپریل، بهترین بازیکن فوتبال انگلستان از دیدگاه طرفداران هم شد، او بلافاصله جایزه بهترین بازیکن فوتبال انگلستان از دیدگاه اتحادیه فوتبال نویسان را هم مال خود کرد تا تنها بازیکنی در تاریخ باشد که هر ۴ جایزه انفرادی موجود را در کشور انگلستان تصاحب می کند.

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 31
  • بازدید کلی : 1,975